Enyaq iV

електричний позашляховик Enyaq iV

Головна Блог електричний позашляховик Enyaq iV
30 листопада 2020 р.
758

Перші зразки електричного позашляховика Skoda Enyaq iV покинули завод. Конкурент Kia e-Niro прибуває на ринок на початку 2021 року високопродуктивної версією vRS.

Перший електромобіль Skoda Enyaq iV запущений у виробництво на заводі Skoda в Млада-Болеславі, Чеська Республіка. Вперше модель, яка використовує електричну платформу MEB від Volkswagen, буде збиратися за межами Німеччини. У день планується випускати до 350 електричних кросоверів на одній виробничій лінії з Octavia і Karoq з ДВС: вперше платформи MEB і MQB будуть збиратися разом.

Enyaq iV вперше буде використовувати платформу MEB і пропонувати два варіанти ємності акумуляторної батареї, задній і повний привід, а також продуктивний варіант vRS. За словами генерального директора Томаса Шефера, який назвав кросовер «початком нової ери для Skoda», він володіє «емоційним, потужним і динамічним» зовнішнім виглядом. Маючи довжину 4 648 мм і ширину 1 877 мм, який можна порівняти за розмірами з Skoda Octavia, і значно перевершує Kia e-Niro.

Зовнішній вигляд електричного Enyaq трохи відрізняється від інших Skoda. Новачок отримав додаткову решітку зі світлодіодним підсвічуванням і анімацією, а також світлодіодні фари і задні ліхтарі. Skoda стверджує, що у Enyaq коефіцієнт лобового опору всього 0,27, що є дуже низьким показником для позашляховика.

Інтер'єр моделі «натхненний сучасної житлової середовищем» з використанням «натуральних, екологічно чистих і перероблених матеріалів». Skoda не запропонувала будь-які рівні обробки салону, замість цього зробивши доступним «вибір дизайну»: узгоджені пакети, доступні у всій лінійці. На приладовій панелі є 13-дюймовий сенсорний дисплей з функцією управління жестами, а також e-SIM для підключених функцій і голосовий помічник. Також є цифровий дисплей з діагоналлю 5,3 дюйма, що пропонує чотири різних скіна.

Це Skoda, тому тут також доступний ряд функцій Simply Clever. Маючи 585 літрів, Enyaq не може конкурувати з Kodiaq, Superb Combi і Octavia Combi за обсягом багажного відділення. Проте, це багажне відділення також просторо, практично сформовано і легко доступно. Зручні пристосування, такі як гачки для сумок, відділення для дрібних речей і оригінальна сумка для зарядного кабелю, роблять навантаження і розвантаження максимально приємною. Крім того, між передніми сидіннями можна знайти кілька літрів місця для зберігання. Високий центральний тунель, повний відсіків, розділяє водія і пасажира.

Задньопривідні Enyaq 60 iV поставляються з 177-сильним електромотором і акумулятором на 62 кВт-год, що забезпечує запас ходу на 390 км. 80 iV збільшує потужність до 201 к.с. і отримує батарею на 82 кВт-год для пробігу в 510 км. Повнопривідні версії використовують двомоторний силову установку і АКБ ємністю 82 кВт-год, що забезпечує їм запас ходу на 460 км. Enyaq 80x iV видає 262 к.с. Варіант 302bhp vRS - єдиний Enyaq з максимальною швидкістю вище 160 км / ч (180 км / ч), здатний розігнатися від 0 до 100 км / год за 6,2 секунди.

Наші Автомобілі