Toyota's revolutionary battery

Революційна АКБ від Toyota

Головна Блог Революційна АКБ від Toyota
10 грудня 2020 р.
870

Зарядка з 0 до 100% за 10 хвилин і автономність близько 500 км - це поки небагато із заявлених характеристик, якими здивує нова батарея.

Поки ці характеристики здаються нереальними і пропісaни тільки на папері, але вони будуть досяжні з впровадженням інноваційних технологій твердотільних акумуляторів. Свій прототип такої батареї вже в 2021 році планує публічно представити Toyota Motor. Стверджується, що він змінить правила гри не тільки на ринку електромобілів, а й у всій автоіндустрії.

Про твердотільних АКБ багато говорять і пишуть уже з десяток років, але саме Тойота повинна нарешті донести цю технологію до серійних електромобілів. Вона націлена запустити продажу авто з такими акумуляторами до кінця першої половини 2020-х, тобто до 2025 року.

Твердотельная батарея дозволить подвоїти запас ходу при схожих розмірах. Цього вдасться досягти за рахунок збільшення енергетичної щільності (Вт на кг) елементів, пише японське видання Nikkei.

Не менш важливо, що на повну зарядку такого електромобіля буде йти всього десять хвилин. Це час вже можна порівняти зі швидкістю заправки звичайної машини з ДВС. Є й інші важливі переваги твердотільних акумуляторів - вони менш схильні до займання.

На поточний момент Toyota займає перше місце в світі за кількістю патентів в цій сфері - понад тисячу. Nissan також розробляє власну твердотельную батарею і планує почати встановлювати її на серійні електромобілі до 2028 року.

Перехід до нової акумуляторної технології вплине на постачальників. Японські виробники автокомпонентів поспішають створити необхідну інфраструктуру для постачання автокомпаній. Mitsui Mining and Smelting, більш відома як Mitsui Kinzoku, запустить пілотний завод з випуску твердих електролітів для батарей. Sumitomo Chemical також займається розробкою матеріалів.

Виробнича площадка, розташована в центрі досліджень в префектурі Сайтама, зможе випускати десятки тонн твердого електроліту щорічно починаючи з наступного року - цього достатньо для виконання замовлень на прототипи. Випуск таких елементів вимагає затвердіння сульфідів - це завдання металургійної та хімічної промисловості.

Наші Автомобілі